BRA SIFFROR!

Även fast jag har mått skit idag (jag tycker ändå att jag dolde det väl, tvivlar dock på att mina kollegor håller med) och att jag gick hem tidigare pga mående har det varit en positiv dag. Idag satte jag mig nämligen i ett möte med berörd del av personalen och gick igenom utfallet för vår januari-budget

Jag visade och jämförde alla våra siffror med samma månad föregående år och skillnaden är enorm! Vi har gått framåt på precis alla punkter och kunde konstatera att även om vi inte är helt i mål har utvecklingen på anläggningen varit väldigt positiv! Det + alla förbättringar vi gör på anläggningen just nu i form av ombyggnationer gör att 2017 kommer bli ett otroligt spännande år för oss. Den positiva energin tar jag med mig i bagaget och laddar om för en ny budget-månad. Allt kan hända, men med lite pannben, postiv attityd och kreativ problemlösning ska vi nog kunna ta oss igenom det mesta (till och med onödiga förkylningar)



Förresten så har den här lilla rödhåriga herrn haft stenkoll på mig nu när jag har varit sjuk. Han följer mitt minsta lilla steg och sover så nära han bara kan. Kanske dock lite för nära inatt när han valde att sova lindad runt mitt huvud och tog upp ca 70% av kudden...


Allmänt | |
Upp