DAY 9 - VEM ÄR JAG ENS LÄNGRE?

Då var vi inne på dag nio av förkylningen och man kan tycka att det borde börja vända nu, men istället hostade jag så mycket att jag kräktes när jag vaknade. Men oroa er inte, jag har 0 matlust så det kom inget (fröken glaset halvfullt). En av mina instruktörer berättade att hennes son har varit sjuk i tre veckor nu, så jag är inte värst i alla fall. Har ni någon gång varit sådär sjuka så man liksom ger upp och ba "det här är mitt liv nu". Där är jag nu. Jag har accepterat mitt öde som evigt förkyld


Men på den lite positivare sidan har vi nu bokat firande för vår allra första bröllopsdag tillsammans. Vi åker tillbaka till platsen där vi hade vårt bröllop, fantastiska underbara NÄÄS Fabriker. Den här gången bokade vi ett rum med terass och hoppas på fint sensommarväder så vi kan sitta och dricka ett glas vin och titta på solnedgången över sjön. Åh vad härligt!


Allmänt | |
Upp