FURNITUREBOX - hjältar!

Vill börja med att säga att jag inte har ett samarbete med Furniturebox (I wish!), men efter dagens tappa-hakan-upplevelse av deras service måste jag fasiken credda dom. Varsågod Furniturebox, gratisreklam!

I söndags la vi in en beställning på deras webshop på nytt matbord + stolar. Idag, fem dagar senare fick vi beställningen levererad till dörren (utan extra kostnad f.ö). Jag fick välja mellan flera olika leveransdatum, har kontinuerligt blivit uppdaterad på mejl och sms. Som om inte det vore nog har jag kunnat följa min chaufför via GPS hela morgonen så jag har kunnat veta exakt när leveransen skulle anlända och haft möjlighet att planera min dag mycket friare tack vare det. ALLTSÅ HUR BRA?!?! Varför fungerar inte alla företag såhär? (looking at you DHL, Schenker och Postnord)

Dock kommer nog mitt tålamod med andra leverans och budfirmor vara betydligt lägre efter detta... Stackars kundtjänster som kommer behöva ha med mig att göra framöver




 
 
Allmänt | |
Upp