VALENTINES-LISTA. VÅRT FÖRHÅLLANDE


• Vem är äldst? - Jag är äldst med 1år

• Gick ni i samma skola? - Nej

• Vem tog första steget? - Jag! Eller han, eller typ båda kan man säga

• Vem är mest känslig? - Jag. Jag har väldigt nära till mina känslor privat

• Vem har sämst humör? - Han. Jag är nog inte ens kapabel till att bli lika arg som han kan bli

• Vem snackar mest? - Det här har nog många svårt att tro, men på hemmaplan är det han som snackar mest

• Vem är mest social? - Jag. Han är ganska tillbakadragen i nya sällskap, medan jag är hon som babblar på

• Vem har bäst humor? - Jag såklaaaart!

• Vem är mest envis? - Vi är båda ganska envisa tyvärr

• Vem somnar först? - Jag, jag är oftast tröttast

• Vem vaknar först? - Han, jag är som sagt ganska trött nu för tiden :/

• Vem gråter mest? - Jag. Både när jag har anledning och när jag kollar på TV

• Vem sa, jag älskar dig, först? - Det var han, jag kom på andraplats några veckor senare

• Vem är mest rörig? - Ouff! Detta är en stark diskussion hemma hos oss ska jag säga er. Jag är rörig, men han är ärligt talat inte mycket bättre (det skulle han dock aldrig erkänna, hur mycket bevis jag än har)

• Vem är den bästa chauffören? - Han hämtar mig ofta från jobbet ❤

• Vem lagar godast mat? - Båda två, här äts det gott!

• Vem är mest romantisk? - Han... det är ofta han överraskar med blommor etc. Jag måste bli bättre på det

• Vem skulle klara sig längst tid på en öde ö? - Haha jag! Efter att ha växt upp med en händig pappa och intresse för djur och natur har jag mest överlevnads-koll. Jag är dessutom väldigt bra på problemlösning och att se saker från andra perspektiv

• Vem skulle vara först framme och hjälpa en gammal dam i nöd? - Vi skulle vara lika snabba

• Vem skulle passa bäst som statsminister? - Jag!

• Kommer din andra hälft att hålla med om vad du svarat? - Han skulle nog hålla med om allt förutom det här med vem som är rörig... ;)


 
Allmänt | |
Upp