LYSER MED MIN FRÅNVARO

Ja... vart har jag hållt hus kanske man kan undra? Jag har varit helt uppe i mitt eget huvud är svaret. Det har varit en tuff period privat och jag har inte riktigt kunnat landa i mig själv. Utan att berätta allt för mycket har min familj drabbats av jobbiga händelser (samtidigt som jag haft det tufft i mig själv också). Min reaktion har varit upp och ner, hit och dit. Jag håller ihop som en stjärna utåt om jag får säga det själv, men på insidan har jag inte riktigt vetat vart jag har mig själv. Så är det.

Och Stockholm då? Ja vad ska man säga. Helt jävla obegripligt. Samtidigt är jag mest av allt fylld av beundran och kärlek mot alla vanliga människor som visat sig vara hjältar. Det är omöjligt att veta på förhand hur man kommer hantera en kris, men Stockholm har visat solidaritet på ett sätt jag inte tror någon av oss hade kunnat förutspå. Magiskt




 
Allmänt | |
Upp