Den när man tröttnar...

...på att förra bloggens portal laggade så mycket att jag nu är tillbaka där jag började, på Blogg.se. För fler år sedan än jag ens vågar erkänna startade jag en blogg på just den här portalen. Det visade sig också bli starten på i princip hela min media-karriär

Efter något års bloggande på blogg.se blev jag nämligen erbjuden jobb som redaktör på Tjejsajten (numera Devote), därefter blev jag headhuntad till Finest, efter 2,5år hos dom började jag jobba på The Voice (som sedan blev NRJ). Galet va? Tänk att så små beslut i livet kan skapa sådana enorma ringar som i slutändan hade en avgörande roll på mina drygt 7-8år i nöjesmedia.

Och nu är jag alltså tillbaka. Det är inte utan att man blir lite nostalgisk



Ca 1 miljon år sedan
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hundra år sen typ 😊

Upp