LYXBRUNCH

Även fast inbjudningarna trillar in med jämna mellanrum är det oerhört sällan jag pallrar mig iväg till något event nuförtiden, men när Petré skickar en inbjudan för brunch - I'm there!  Jag fick ta med mig min man och mina föräldrar på en lyxig brunch på Radisson Waterfront Hotel här i Stockholm i söndags. Supergott, supermysiga lokaler och väldigt trevlig och proffsig personal. Om vi var nöjda med besöket? Well, pappa gav hovmästaren en kram när vi skulle gå. Det är väl ett bra betyg?

Varför går man inte och äter mer på hotell egentligen? Varje gång vi ska ut på middag är det alltid ett himla meck att hitta bord på restauranger, när vissa hotell har en minst lika bra restaurang (Hotel Skeppsholmen, NÄÄS Fabriker, Grand Hotel Saltsjöbaden och såklart Radisson Waterfront för att nämna några). Inte för att jag orkar mig ut speciellt ofta, men det ska jag verkligen tänka på nästa gång. Det lovar jag!


(hrrm.. minus ikväll då kom jag på pga vi har redan bokat bord jag och tjejerna...)


Allmänt | |
Upp