UTVÄRDERING AV MIG SJÄLV DENNA VECKA


Imorgon är det fredag och innan vi når helgen skulle jag vilja göra en lättare utvärdering av mig själv och mina prestationer denna vecka:

Izabella, när du är sjuk är du en ganska osympatisk människa. Har du märkt att du inte har kramat din man en enda gång denna vecka? (eller så ville han inte pga du är sjuk oattraktiv när du hostar slem hela tiden)  Du är också väldigt känslosam när du är sjuk, du har ju faktiskt varit ruskigt nära på att börja grina av helt löjliga anledningar, t.ex när dina skosnören satt för hårt. Dock har du imponerat stort med att du faktiskt har fått ganska mycket gjort på jobbet, du orkade t.o.m göra ny skyltning till ställningen i receptionen (nu har du visserligen velat göra det i flera månader, men det är ju kul att du fick arslet ur vagnen till slut)




Bild från när jag kollade på Veterinärerna, men mycket talande för veckoformen 
Allmänt | |
#1 - - Louise:

Kul skrivet inlägg men hög igenkänningsfaktor :)
Men måste fråga, varför fotar man sig själv efter man gråtit??

Svar: Bilden är tagen efter jag kollat på ett avsnitt av veterinären haha och lades upp på min Insta med glimten i ögat. Dom flesta som följer mig vet att jag är ca besatt av djur och grinar till djurprogram hela tiden :)
Izabella Aarnio

Upp